5.0
gebaseerd op 21 reviews

Vriendelijk en professioneel 👌

Patricia - 4 dagen geleden

Zeer aardige en kundige dame.neemt haar tijd en doet haar werk zeer nauwkeurig! Een aanrader

Asima - 9 dagen geleden

Ik ben ontzettend blij met het resultaat en de service. Er werd echt aandacht besteed en heel nauwkeurig gewerkt. Mijn wenkbrauwen hebben er nog nooit zo goed uitgezien en ik kom zeker terug!☺️💞

Elanur - 11 dagen geleden

Super fijne en relaxte behandeling! Ook mijn wimpers zijn meer dan mooi gedaan en hebben een prachtig resultaat. Hier zou ik zeker naar terug gaan!

Iris - 19 dagen geleden

Super tevreden met mn wenkbrauwen. En hele fijne service.

Samantha - ongeveer een maand geleden

Prettig en vriendelijk geholpen. Er wordt zorgvuldig en professioneel gewerkt

Kim - ongeveer 2 maanden geleden

Super blij met mijn brow lamination en lashlift. Victoria is heel lief en professional.

Amber - ongeveer 2 maanden geleden
Roos - 2 maanden geleden

Voelde me gelijk op me gemak. Lieve vrouw en ontzettend blij met het eindresultaat

Yvonne - 2 maanden geleden

Fantastisch

Catia - 2 maanden geleden