Vriendelijk en professioneel 👌
Zeer aardige en kundige dame.neemt haar tijd en doet haar werk zeer nauwkeurig! Een aanrader
Ik ben ontzettend blij met het resultaat en de service. Er werd echt aandacht besteed en heel nauwkeurig gewerkt. Mijn wenkbrauwen hebben er nog nooit zo goed uitgezien en ik kom zeker terug!☺️💞
Super fijne en relaxte behandeling! Ook mijn wimpers zijn meer dan mooi gedaan en hebben een prachtig resultaat. Hier zou ik zeker naar terug gaan!
Super tevreden met mn wenkbrauwen. En hele fijne service.
Prettig en vriendelijk geholpen. Er wordt zorgvuldig en professioneel gewerkt
Super blij met mijn brow lamination en lashlift. Victoria is heel lief en professional.
Voelde me gelijk op me gemak. Lieve vrouw en ontzettend blij met het eindresultaat
Fantastisch