Yasmin
-
2 maanden geleden
I am extremly happy with the outcome of my lashlift! The experience was great.
Sofie
-
3 maanden geleden
Ondanks dat ik telaat was super geholpen en zo blij 🙂
Angie
-
3 maanden geleden
Loved the treatment! Victoria was so nice to talk to and so professional :) the results were beautiful!
Fiorella
-
3 maanden geleden
Super lieve dame en heel blij met het resultaat!
miryam
-
4 maanden geleden
Fijne dame.
Legt het proces duidelijk en elke nieuwe handeling wordt dat aangegeven
Mimi
-
4 maanden geleden
Suzana
-
4 maanden geleden
goed gebleven
Hailene
-
5 maanden geleden
Victoria is rustig en gaat gedetailleerd te werk. Ze past haar behandeling aan naar jouw wimpers. Aanrader!
Kim
-
5 maanden geleden
Vriendelijke dame die weet wat ze doet. Alles met beleid en rust. Ze gaf een tip om de wimpers ook te verven. Dit gaf een verrassend mooi effect!
Lobke
-
6 maanden geleden