5.0
gebaseerd op 21 reviews
Yasmin - 2 maanden geleden

I am extremly happy with the outcome of my lashlift! The experience was great.

Sofie - 3 maanden geleden

Ondanks dat ik telaat was super geholpen en zo blij 🙂

Angie - 3 maanden geleden

Loved the treatment! Victoria was so nice to talk to and so professional :) the results were beautiful!

Fiorella - 3 maanden geleden

Super lieve dame en heel blij met het resultaat!

miryam - 4 maanden geleden

Fijne dame.
Legt het proces duidelijk en elke nieuwe handeling wordt dat aangegeven

Mimi - 4 maanden geleden
Suzana - 4 maanden geleden

goed gebleven

Hailene - 5 maanden geleden

Victoria is rustig en gaat gedetailleerd te werk. Ze past haar behandeling aan naar jouw wimpers. Aanrader!

Kim - 5 maanden geleden

Vriendelijke dame die weet wat ze doet. Alles met beleid en rust. Ze gaf een tip om de wimpers ook te verven. Dit gaf een verrassend mooi effect!

Lobke - 6 maanden geleden